lördag 14 maj 2011

Blogger åt upp mina inlägg! Om Monica Green och Karin Wanngård

Jag undrade under gårdagen om jag inbillade mig, för det tycktes som om mina inlägg jag gjorde under kommunstyrelsen i torsdags var försvunna, så det var med en aha-upplevelse jag läste om Tokmoderatens inlägg om tomten Monica Green och hennes IT-titti. Det har tydligen varit problem med Blogger för alla den senaste tiden. En påminnelse om att vi lagrar mer och mer information hos tredje part. Backup:a mera, antar jag. Här har ni förresten ett inslag när Fru Green försvarar rätten för syskon att ha sex. (S) går från styrkebesked till styrkebesked när de utser nya poster. Nyligen valde de Karin "skitjobb" Wanngård till gruppledare för (S) i Stockholm och nu alltså Monica "syskonsex/smatphone" till fattiga Green till IT-politisk talesman. Öppet mål för it-minister Anna-Karin Hatt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar