tisdag 19 oktober 2010

Nya loggor för Centern?





I mitt inlägg om eftervalsanalys för Centern så skrev jag om ideer om två nya loggor för arbetet fram till nästa val. Via lite "help from my friends" har jag fått fram konkreta bilder, för att ge en bild av vad jag menar. Visst är de roliga. Made by Malin Nergård ;)
Den första är tänkt att användas i sammanhang då vi vill betona Centerns betydelse för lösningar nära den lilla människan eller i vår vardag, som tex RUT-bidraget.
Passar bra som en dekal också.
Den andra är för tillfällen då människors eller samhällens frihet har förbättras. Tex om LOV införts i en kommun eller varför inte RUT. Då är man het, riktigt friHET... ;)
Skulle fungera som en pin på manchetten, kanske?

Allt detta hälften på skoj, hälften på allvar.

1 kommentar:

  1. Den första loggan. Om du är osäker inför valet- rösta nära centerpartiet
    Den andra kan ni kanske använda på gayfestivaler

    Ja mina förslag är mer än hälften på skoj.

    SvaraRadera